Utställning Top Cat Club i Stockholm

Hej hopp! Det var ett tag sen jag skrev =) Nu är 2 certs utställningen i Stockholm (Bromma) arrangerat av Top Cat Club här. Imorgon och på söndag gäller det! Jag har faktiskt bestämt mig att inte vara nervös eller att tro att det kommer att gå dåligt för då gör de det. Jag badade Angus igår med hans nya shampo och balsam ifrån Espree, gud vilken päls han fick =) Jag ska packa alla saker till utställningen om en stund sen blir det tidig sängång då min utställnings polare kommer och hämtar mig kl:05.00 imorgon så att vi kommer fram i tid till veterinärsincheckningen. Jag skriver och berättar om hur det gått när jag kommer hem imorgon kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0