Top cats utställning

Jag har haft så otroligt mycket att göra så jag har inte haft tid att skriva om hur det gick på Top cats utställning i Stockholm. Angus var väldigt omtyckt av domarna, vi hade Mira Fonsén (FINLAND) på lördagen OCH Karl Preiss (ÖSTERRIKET) på söndagen. Domaren Karl var helt såld på honom, han sa att Angus var den finaste huskatt som han någonsin sätt *ler* =) Men Angus morrar och fräser fortfarande så han kom 2:a båda dagarna, men med de bedömningar som jag fick så är jag super nöjd.

Kommentarer
Postat av: PIP OCH MURRE

HEJ.

kul att läsa om huskatter som ställs ut!

keep up the good work.

2009-10-11 @ 01:33:27
URL: http://www.myskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0