Preparerings träning med Agricola

Idag har jag och Agricola tränat lite på prepareringsfronten =) Vi kammade, klippte klorna, noppade stickelhår och tränade lyft på köksbordet. Hon är jätte duktig, men det behövs en hel del mer träning för att hon ska vänja sig men när man är bebis har man så mycket annat för sig och vi busade massor efter träningen! Jag köpte en laserpekare på KM:et igår som både Angus och Kolan är helt galna i. Nu i veckan ska jag köpta in lite preparerings produkter som passar just rasen Maine coon, så det blir en prov badning med dem sen så att hon får träna på det också.


Hälsningar från Amanda, Angus & Agricola



Obs! Nästa vecka ska jag köpa en helt ny digitalkamera, så att jag äntligen kan ta riktigt fina bilder på mina älskade lurvbollar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0