KM Västerås kattklubb

Nu börjar det närma sig till mitt första Klubbmästerskap! Jag har naturligtvis bara anmält Angus till KM, då jag tyckte att det var för tidigt att anmäla Kolan till de då hon bara har varit hemma hos mig i ca en vecka då. Det är bättre att hon får vara hemma och bekanta sig med sin nya familj och sin nya miljö innan vi sticker iväg på utställningar. Jag hade tänkt börja förbereda Angus nästa torstag med hans bad och preparering. Han får allra bäst resultat om jag badar honom två dagar innan. Hans nya schampo och balsam (Espree Perfect Plum) är super på honom och domarna älskade verkligen hans fina päls under Top cats utställning i början av oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0