Prov preparering av Kolan

Nu har jag fått hem mina prepararings produkter som är till för Kolan =) Prov badade henne igår kväll men det gick lite halv dåligt, det var första gången och hon gillade det inte speciellt mycket. Men jag antar att jag får träna henne lite smått att först och främst trivas i badkaret så att hon inte känner att det är en hemsk plats. Men resultatet blev mycket bra, en liten fluffis =) Förresten, jag lyckades se en lös mjölktand på henne idag så den har jag sparat nu!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för titten på min hemsida :). Kul att hitta till en ny kattblogg och jag önskar er lycka till vidare med utställningskarriären! Vi kanske ses på Birka :)

2009-11-05 @ 10:14:56
URL: http://www.dunderklumpens.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0