Nya planer

Nu har jag bestämt mig! Jag ska skicka in ansökan om ett stamnamn till SVERAK nu i slutet av November och mitt stamnamn är sedan länge bestämt så nu känns allt super. När detta blir godkänt av SVERAK, ska alla mina framtida planer som uppfödare rulla igång på riktigt, självklart har jag lagt grunderna för dessa planer redan men jag kan som sagt börja genomföra dessa med ett stamnamn.

Det känns stort efter att ha velat bli uppfödare av Maine coon sedan ca 2 år tillbaka, sen har jag letat efter en katt som ska passa mig (och jag ska passa den också såklart) i ca 1,5 år nu och jag fann lilla Kolan =) Och min lilla älskling Angus är lyckligare nu när han fått en kattkompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0