Presentation av Angus


Namn:
Angus Young
Född: 2008-04-19
Ras: Korthårig huskatt
Färg: Blå
Mor: Lilo HSC g
EMS-kod: HCS a
Far: Okänd
Uppfödare: Maria Jensen

Det var av en slump som Angus egentligen blev min, min pappa känner nämligen hans uppfödare sen förut och de råkade ha kattungar då jag var på besök hos honom. Angus kommer ifrån Sveg i Härjedalen där hans uppfödare bor, hon äger även hans mamma, morbror och kullsyskon till Angus. Förutom hans mamma, ser hans morbror och kullsyster precis ut som honom =) Nu till presentationen: Ja, vad finns det att säga om Angus förutom att han är skitjobbig, världens underbaraste, drygaste, mysigate? Jo, min lilla katt kan vara en riktigt legist på fyra ben. Domare som har bedömt honom säger alltid att han är: King of the road, macho, chefen och skrattar dem =) Det stämmer väldigt bra på honom! Han är även ett riktigt charmtroll, han charmar de flesta som kliver inför dörren här hemmaoch han ger sig oftast inte förens du har mysat och busat en stund med honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0