Min nya blogg

Hejsan! Detta är min andra blogg, den är inte riktigt som min "personliga" utan den här har ett helt annat syfte än den första som jag startade. Den här är till för mig och för dem som är lika intresserade av djur som jag, alla andra är också välkomna att läsa den =) Men som sagt, den här bloggen startade jag endast för att djur är ett sådant stort kapitel i mitt liv och jag tycker att det är roligt att göra en blogg av mina olika färder till t.e.x kattutställningar osv. Egentligen är jag en hund människa rakt igenom (gillar andra djur också), eftersom jag var tvungen att göra mig av med min älskade hund Enya skaffade jag mig en katt och därav har mitt intresse för kattutställning, avel, och allt annat som har med katter att göra ökat förvånansvärd. Jag har även växt upp på en bondgård som ligger ca 2 mil utanför Sala, där hade vi hästar, kor, grisar, får, kaniner, katter, hundar och en del andra djur. Sen så tog jag min student  år 2009 ifrån Västmanlands Naturbruksgymnasitum Ösby  med inriktning Djurvård/NV.



Skitkatten Angus och jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0