Vi väntar kisse-bebisar!

Jag har varit lite hemligehetsfull angående parningen mellan Kolan och hennes date S*Sybo´s Back ICE, ville vara säker på att parningen hade tagit. Och det verkar den iaf ha gjort, hon har redan gått upp 200 gram och har stora råsa tuttar =) Så jag hämtade hem henne ifrån Sundsvall för ca 2 veckor sedan och då hade hon varit där nästan en hel månad, hon började i princip löpa ca två veckor efter att hon blivit Internationell Champion, vilken tajming! Så det var bara att bära av till Sundsvall med henne.

Tyvärr kom hon av sig efter ca 1 vecka och vi ville försöka att tag till. Dagen innan som jag egentligen skulle hämta henne på befann jag mig i Sveg ringde Ingergerd och berättade att det inte var lämpligt att hämta hem henne då de hade parat sig ca 3 ggr då =) När de väl hade börjat para sig tappade Ingergerd räkningen efter hrla 16 parningar!!! Jag blev lite chockad när hon berättade att de hade skett så många.

Uppdaterar snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0