Blogg torka..

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Det har hänt en del sen sist =) Jag har fått svar på Kolans HD-röntgen och hon hade grad 1 på vänster och grad 1 på höger höft. Nu återstår bara HCM-scanning och den ska jag göra i juni.

Jag har planerat in en del utställningar framöver, helgen som kommer ska Kolan ställas på Fräsets utställning i Uppsala. Detta blir hennes cert debut, så jag hoppas på att hon lyckas att knipa sina cert =) Ska ta mig till Norge i sommar också för att försöka ta ett utlänskt cert. Mer om det kommer lite senare..

Nu är våren här och missarna har varit ute och gått varje dag i koppel och de bara älskar det! Särskillt Angus, han springer runt som en dåre efter alla insekter som han ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0