Kattungarna 9 veckor

Hej och hallå!

Jag har faktiskt inte uppdaterat ett dugg under kattungarnas uppväxt, men nu gör jag det och bättre sent än aldrig ;) De små vildingarna växer och gror, de är full rulle hela dagarna här hemma. Vi flyttade tillbaka till Sala i måndags vilket har tagit en hel del av min tid, all tid förutom flytten får till alla bebisarna samt de vuxna katterna. Ingen av missarna verkar ha tagit skada av flytten, snarare tvärtom!! Angus visste inte riktigt hur han skulle bära sig åt, han var så lycklig och de var bara en massa pussar :)

Kattungarna är nu 9 veckor gamla och alla har hittat framtida hem förutom min lilla Metallica. Hon kommer att få stanna hos oss så länge det behövs och tills rätt hem hittats. Just nu busar allihopa runt i huset och det finns alltid något att utforska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0