Utställnings bilder ifrån Rissne

Jag, min storasyster, Agricolas uppfödare Lena (S*Björnvreten´s), Louise som har Agricolas kullsyster Cordillera, Anette och Elaine ifrån S*Rökatten´s var tillsammans på utställningen som var i Stockholm (Rissne). Jätte kul att alla kunde komma med på samma utställning =) Agricola fick en riktigt bra bedömning av domare Maud Olsen Johansson, hon tyckte att hon var en riktigt lovande hona och att hon trodde på henne i framtiden. Både Maud och Glenn Sjöbom älskade hennes silver vilket var super kul! Kolan fick en EX 1 och blev BIV-total under den här utställningen. Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder ifrån utställningen.



Maud dömmer min Kolan



Kolan och hennes kullsyster Cordillera

Lenas vackra kastrat hona S*Kvarnmoran´s Esmeralda (Saphir)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0