Mycket nytt =)

Nu var det länge sedan jag uppdaterade här i bloggen! Det har hänt massor sedan sist =) Jag, Louise (kolans kullsysters matte) och Lena (min uppfödare) har varit i Norge på utställning. Det gick jätte bra för oss alla och jag hade det så trevligt. Min storasyster har varit här i två veckor (hon bor i jönköping), hon var med mig och ställde ut sin ragdoll hona för första gången på Klösets utställning förra helgen och fick två cert. Den honan är 3 år, vi trodde inte att hon skulle gå med på att ställas ut men hon skötte sig super fint. Kolan blev Internationell Champion och Angus blev 1:a och NOMINERAD av 2 katter =D Kan det bli en mer lyckat utställnings helg?!

Nu kommer det dock bli lugnt på utställnings fronten. Jag skulle ha ställt Kolan på maine coon - specialet i Eskilstuna i september men jag valde att byta ut henne mot Angus istället. Sen blir det nog inte att ställa ut förens någon gång nästa år. Kommer att kännas konstigt, har ställt var och varannan månad nu i ca 2 år och det har liksom blivit lite av en vardag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0