Klubbmästerskap 2009 Västerås kattklubb

Gud vilken dag! Angus var på mycket bättre humör än vad han har varit vid de senaste utställningarna och han var så duktig. Huskatterna bedömdes sist och Angus var först av dem, domaren Michael Edström var super nöjd med hans uppvisning vid domar bordet och han tyckte att han var riktigt fin =) Det var tre huskatts hanar och min fina misse kom tvåa. Jätte många kom fram idag och berättade vilken fin huskatt jag hade och han fick 3 röster (som jag vet) som publikens favorit, stolt ägare! ♥



Angus fina kokard



Domare Michael Edström dömer min bebis


Angus utställningsbur

Vinnare av huskatt, både honan och hanen =)

Min granne, en mysig liten Devon rex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0